top of page
Koncert hal

ORKESTERSKOLEN

Ulf Nordlund

Lad os sammen finde dit barns musiktalent

Frigør dit barns musikalske potentiale!

Er dit barn en skjult musikalsk stjerne? Opdag og udfold deres talent gennem Orkesterskolens Musiktest - den ultimative nøgle til at frigøre børnenes indre talenter.

Skab et Skoleorkester med
Ulf Nordlund's
Musiktest

Drømmer du om at skabe et skoleorkester på bare 1-3 måneder, uanset hvor i landet du befinder dig? Med Ulf Nordlunds Musiktest kan den drøm blive til virkelighed!

Hvad Er Musiktest-Metoden?

 Drømmer du om at skabe et skoleorkester på bare 1-3 måneder, uanset hvor i landet du befinder dig? Med Ulf Nordlunds Musiktest kan den drøm blive til virkelighed!

Denne innovative metode er nøglen til at frigøre børns indre talenter—det er som at finde den skjulte skat i børns musikalske univers.
 

Klik på "Om os" for at lære mere om vores historie, eller udforsk "Projekt" og se, hvordan vi har hjulpet skoleorkestre siden 70’erne.

Hør også Chefdirigent Michael Schønwandt dele sin indsigt i, hvorfor Musiktest-metoden er
“En Indlysende Måde at Gøre det på.”

Skærmbillede 2024-12-17 kl. 10.16.24.png

Beviset er i musikken

Vores metode er ikke bare en drøm, den er dokumenteret! Vi er den eneste, der kan prale af at opbygge skoleorkestre inden for et skoleår og åbne dørene til musikskolerne for endnu flere unge talenter.

Lad os sammen udforske dit barns musikalske evner

Vi inviterer forældre, værger og lærere til at deltage i Musiktesten og opdage det fulde potentiale i jeres børn sammen med os.

Tilmeld dit barn til Musiktesten i dag og åbn døren til en verden af musikalsk udfoldelse!

Tom Orchestra Stage

Forældre udtalelser

Læs alt hvad mine elevers forældre siger om det her.

Om Patrick Krøjmand Nielsen, beboer på Bostedet Kronhjorten.
 

Patrick er en dreng, der fra fødslen er alkoholskadet, har ADHD og nogle år tilbage i sinudvikling.
Han startede til musikundervisning efter musiktest på trompet som 11 årig.
Han havde meget svært ved at koncentrere sig og havde ingen ro på sig.
Selvom han ikke besad nogen form for disciplin, blev han så inspireret af undervisningen, at han nu kunne øve en halv time hver dag for sig selv.
Noget helt utænkeligt før. Især i begyndelsen havde Patrick meget brug for opmærksomhed.
Den form undervisningen er sammensat på, har haft stor betydning for ham, hvor han først havde sammenspil i et lille orkester og bagefter eneundervisning.

I de 3 år han har spillet hos Ulf har han lært at finde en indre glæde i musikken. Herigennem er han kommet i kontakt med sig selv og sin egen naturlige rytme og fundet et element, hvor han kan udtrykke sin kreativitet.
Han optræder med små musikstykker på skolen og til fester her på bostedet.
Det har givet ham selvtillid. Han har lært at lytte og er blevet rummelig overfor sine omgivelser.
Det er blevet lettere for ham at begå sig socialt sammen med andre.

Han spiller nu også håndbold. Noget han slet ikke ville have kunnet magte tidligere.

Alt i alt har musikken, sammenspillet og undervisningen haft afgørende betydning for hans udvikling og selvværd.
 

Susan Haugen,
Bostedet Kronhjorten,

www.bostedetkronhjorten.dk

Skærmbillede 2024-12-09 kl. 17.22.12.png
Contact
bottom of page